onsdag 19 maj 2010

Betonggjutning

Har sedan länge haft en önskan om att gjuta diverse saker i betong. NU har det blivit av efter det att jag hittade lite betong i garaget. Vilken lycka! Inspirationen är Annelie http://www.betongsnackor.blogspot.com/ där hon visar massa vackra saker som hon gjort. Att vara i hennes hem är som att vara i en fantastiks källa av ren inspiration.

Nåväl, nu har jag packat in de första trevande försöken till konstverk. Kan hända att det blir "konstigvärk" men nånstans ska man ju börja... Jag börjar här och nu! Om två dagar ska jag kolla in resultatet så får vi se.



Detta är ett inspirationsobjekt

3 kommentarer:

  1. Hej hittade hit via Annelie, ja visst är det kul med betong!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. välkommen till bloggvärlden! Farligt beroendeframkallande, men väldigt skoj!

    SvaraRadera
  3. Jaa, Annica, Annelie har gjort mig biten av denna underbara kletiga massa... Skall nog titta lite mer på din hemsida jag...

    Pernilla, hoppas att jag står ut med ytterligare en last... fniss...

    SvaraRadera